FANDOM

Oneyear.gif
Bionicle Tagnikanuva.jpg

Tagnikanuva

Twoyear.gif
Tagnikanuva to połączenie Toa Igniki z Toa Takanuvą. Posiada on moce elementalne cienia, życia, światła i moce iluzji oraz grawitacji. On jest po stronie dobra i ma zadanie chronić Toa Nuva. Potrafi latać, mówić po języku Rahkshi, Voroksów, Hydruka, Kraata, Krana, potrafi tworzyć Krana, Kraata, Tridax Pod, oddychać pod wodą i w niej, kontrolować umysł przeciwnika złapanego przez Krana lub infektowanego przez Kraata, umie leczyć, tworzyć iluzje, tworzyć swoje klony z światła, mroku, cienia lub życia, tworzyć tarczę magnetyczno elektryczną, pole magnetyczne. Posiada wielowytrzymałościową zbroję, długie skrzydła, dwa podwójne Midak Skyblaster z amunicją kul Zamor, sfer światła, życia i cienia, pazury, ostrza, dopalacze, wielką maskę Kanohi Ignohkii, wielka Lanca światła, życia i cienia, pojazd Skyboard T7. Jest wojownikiem, a nie Toa Nuva. Mieszkał na Karda Nui, a obecnie je odbodowywuje. Wrogowie: Makuta, Rahkshi, złe Rahi, Visorak, Piraka, Barraki, Skral, Stronius, Tuma, Metus. Jego maska, Wielka Ignohkii ma moce wszystkich masek Toa Nuva, Makuta i moce , które miała Kanohi Ignika.

Jego kształt jest podobny do Keystone w filmie.

Cytaty:

,, Co oni mi zrobili?"- Tagnikanuva do siebie po złączeniu.

,, Może mnie zmieniliście, ale mnie nie zabiliście"- Tagnikanuva do Bractwa Makuta.

,, Nie mogę z wami iść. Tutaj jest mój prawdziwy dom. "- Tagnikanuva do Toa Nuva, Takanuvy i ożywionego Toa Ignice.

Statystyki( od 1 do 20):

siła: 19

zwinność: 10

wytrzymałośc: 20

inteligencja: 20

Słabość:

Jest mniej zwinny, ma trudność kontrolowania 3 mocy na raz, nie może długo żyć bez maski.

Dodatkowe specjalne moce\zdolności:

niewidzialność, przemiana w dowolną formę, widzenie przyszłości.

Tytuł:

Toa Światła, Cienia , Życia. Krótszy tytuł: Toa Powstania. Inne tytuły: Toa Odrodzenia, Toa z Karda Nui, Toa Żywego Zmierzchu, Phantoka Tagnikanuva Mistika, TagnikaNui.

Zobacz też:

Zdjęcia: Tagnikanuva

Więcej z Fandomu

Losowa wiki