FANDOM

1 posebbc27 entrypic

Squidface

Squidface to morski Rahi i strażnik mórz. Potrafi on się zmieniać swoją formę w kałamarnicę, tylko w straszniejszej formie i w niektórych kolorów:

czarny, czerwony, niebieski, morski, zielony, pomorańczowy, ciemno-żółty. Przedtem miał inną lewą rękę, ale kiedyś wypłynął na powierzchni Karda Nui i pewien Rahi wylał protodermis na jego lewą rękę i razem się zmutantowała w Protodermis i Mutagenie. Na początku mieszkał w morzach Metru Nui, potem sobie zbudował kapsułę, wszedł w nią i poleciał na Aqua Magna i zwiedził Mata Nui (wyspę) i tam został. Po długim życiu na MAta Nui i Aqua Magna kapsułą wrócił na swój prawidłowy, prawdziwy dom, Mahri Nui. Odwiedzał tam często Dół i w MAhri Nui zbudował swoją osadę i wioskę, w której żył. Miał też armię kałamarnic, którą nazwał BBC27 ( Brutalna Banda Centrali 27).

Zdolności i moce:

Zmiana określonych kolorów w formie kałamarnicy, zmiana w kałamarnicę, słaba regeneracja, szybka regeneracja lewej ręki, hipnotyzacja, świecące oczy, wysyłanie strachu i grozy przez świecące oczy, oddychanie na lądzie i pod wodą.

Tytuł:

Strażnik Mórz, Strach Mórz.

Słabość:

Zbyt okrutny, nie ma prawdziwych przyjaciół.

Statystyki ( od 1 do 10):

Siła: 8

Zwinność: 9

Wytrzymałość: 10

Inteligencja: 9

Bronie:

Reflektor-armata czerwonego blastu, oczy strzelające laserem, 2 sztylety czarnego rekina, głowa strzelająca atramentem.

Zobacz też:

Lego Derminator,

Specjalne Kanohi Maski

Więcej z Fandomu

Losowa wiki